Strona główna LOGOWANIE

LOGOWANIE

Przejdź na stronę www.degiro.pl i kliknij ikonę „Logowanie” umieszczoną po prawej górnej stronie ekranu. Następnie w oknie logowania wypełnij nazwę użytkownika i hasło, po czym kliknij ikonę „Logowanie”. Alternatywnie kliknij tutaj, aby bezpośrednio przejść do ekranu logowania w DEGIRO.

Jeśli zapomniałeś hasła, możesz je zresetować. Jeśli zapomniałeś nazwy użytkownika (nazwę użytkownika zawiera e-mail powitalny, który otrzymałeś), możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod adresem klienci@degiro.pl.

Nasz serwis Webtrader został opracowany tak, aby funkcjonować na najnowszych wersjach różnych przeglądarek internetowych (m.in. Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox i Safari). W zasadzie w przypadku większości przeglądarek internetowych aplikacja Webtrader działa bez zarzutów. Problemy mogą się pojawić się w przypadku korzystania ze starych wersji przeglądarek. Zalecamy korzystanie z najnowszych wersji wszystkich przeglądarek. Masz wtedy pewność, że korzystasz z aktualizacji zabezpieczeń i tak zwanych dodatków „Service Pack”.

Po co przeprowadzać aktualizację przeglądarki?

  1. Starsze wersje przeglądarek mogą zawierać luki w zabezpieczeniach.
  2. Starsze wersje przeglądarek prawdopodobnie nie mogą wyświetlać wszystkich funkcji naszej strony lub innych stron internetowych.
  3. Nowe wersje przeglądarek z reguły polepszają funkcjonalność korzystania z sieci internetowej.

Wybierz swój rodzaj przeglądarki internetowej, aby zasięgnąć więcej informacji na temat jak dokonać aktualizacji:

W większości przypadków opcja aktualizacji jest dostępna w samej przeglądarce; wybierz przeglądarkę zamienną i wypróbuj jedną z poniżej wymienionych.

Zawsze staramy się mieć dostęp do usług za pośrednictwem WebTrader, a wydajność tych usług przebiega tak płynnie, jak to tylko możliwe. Jednak nie możemy tego zagwarantować, a DEGIRO jest upoważniony do czasowego zawieszenia dostępu do usługi WebTrader lub jej działania. Od czasu do czasu DEGIRO dokonuje aktualizacji i innych regularnych przeglądów WebTradera: w przypadku, gdy spowoduje to tymczasowe zawieszenie dostępu do WebTrader, DEGIRO podejmuje wszelkie starania, aby poinformować Klienta za pomocą wiadomości na WebTrader co najmniej 24 godziny przed zawieszeniem. Każdego wieczoru konserwacja odbywa się między 23:45 CET a 00:17 CET, w takich chwilach mogą wystąpić problemy z logowaniem i/lub składaniem zamówień.

Uwaga: Inwestowanie wiąże się z ryzykiem. Radzimy inwestować jedynie w te produkty, które są zgodne z Twoją wiedzą i doświadczeniem.

Uwaga:
Inwestowanie wiąże się z ryzykiem. Radzimy inwestować jedynie w te produkty, które są zgodne z Twoją wiedzą i doświadczeniem.