Przejdź na stronę www.degiro.pl i kliknij ikonę „Logowanie” umieszczoną po prawej górnej stronie ekranu. Następnie w oknie logowania wypełnij nazwę użytkownika i hasło, po czym kliknij ikonę „Logowanie”. Alternatywnie kliknij tutaj, aby bezpośrednio przejść do ekranu logowania w DEGIRO.
Jeśli zapomniałeś hasła, możesz je zresetować. Jeśli zapomniałeś nazwy użytkownika (nazwę użytkownika zawiera e-mail powitalny, który otrzymałeś), możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod adresem klienci@degiro.pl.
Nasz serwis Webtrader został opracowany tak, aby funkcjonować na najnowszych wersjach różnych przeglądarek internetowych (m.in. Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox i Safari). W zasadzie w przypadku większości przeglądarek internetowych aplikacja Webtrader działa bez zarzutów. Problemy mogą się pojawić się w przypadku korzystania ze starych wersji przeglądarek. Zalecamy korzystanie z najnowszych wersji wszystkich przeglądarek. Masz wtedy pewność, że korzystasz z aktualizacji zabezpieczeń i tak zwanych dodatków „Service Pack”.
Po co przeprowadzać aktualizację przeglądarki?
Wybierz swój rodzaj przeglądarki internetowej, aby zasięgnąć więcej informacji na temat jak dokonać aktualizacji:
W większości przypadków opcja aktualizacji jest dostępna w samej przeglądarce; wybierz przeglądarkę zamienną i wypróbuj jedną z poniżej wymienionych.