Szukasz natychmiastowej odpowiedzi na swoje pytanie? Sprawdź nasze centrum pomocy z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania. Z pytaniami dotyczącymi naszej platformy lub dla ogólnych informacji o inwestowaniu, radzimy kierować się do naszego centrum wiedzy.
Dane kontaktowe
Mogą Państwo przesyłać nam swoje zapytania przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
W sprawie pilnych kwestii
Macie Państwo jakieś pytania? Jesteśmy tu po to, by pomóc.
Prosimy pamiętać, że mamy tylko ograniczoną ilość polskojęzycznych pracowników. Jeśli nikt nie jest dostępny, chętnie pomożemy Państwu w języku angielskim.
Mogą Państwo kontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta i trading desk pod numerem:
Linia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 17:00.
Prosimy pamiętać, że składanie zleceń przez nasz dział handlowy podlega dodatkowej opłacie.
Składanie zleceń
Mogą Państwo składać zlecenia przez nasze biuro przyjmowania zleceń. Prosimy zapoznać się z dokumentem Zlecenia i Polityka Realizacji Zleceń, gdzie wymienione są elementy potrzebne do zlecenia mailowego. Również, prosimy mieć na uwadze, że składanie zleceń email podlega dodatkowym opłatom.
Prasa
Po informacje prasowe prosimy się z nami kontaktować drogą mailową.
Zdarzenia Korporacyjne
Po więcej informacji, bądź składania dyspozycji dotyczących zdarzeń korporacyjnych prosimy kontaktować z naszym działem.
Zabezpieczenia Konta
Jeśli mają Państwo podejrzenia, że bezpieczeństwo Państwa konta zostało naruszone, prosimy kontaktować się z nami pod tym adresem.