Połączone konta bankowe można wyświetlić, przechodząc do opcji "Profil" > "Połączone konta bankowe" na platformie. Jeśli chca Państwo dodać dodatkowy rachunek bankowy, należy kliknąć "Połącz nowy rachunek" i postępować zgodnie z przedstawioną procedurą. Wszystkie powiązane rachunki bankowe muszą być prowadzone na Państwa nazwisko. Jeśli konto bankowe, które ma zostać dodane, jest kontem wspólnym, prosimy o przesłanie dowodu wpłaty z wyraźnie widocznymi nazwiskami posiadaczy konta na adres klienci@degiro.pll.
Główny rachunek bankowy jest jedynym rachunkiem bankowym, z którego można wypłacać pieniądze. Aby użyć nowo połączonego konta bankowego do przetwarzania wypłat, można zmienić główne konto bankowe, wykonując następujące czynności:
- Zalogować się na swoje konto
- W naszej aplikacji 📱: otworzyć menu i wybrać swoje imię i nazwisko. Lub na naszej platformie💻: najeżdżając kursorem na ikonę "Profil"
- Wybrać "Połączone konta bankowe"
- Kliknąć "Edytuj" i "Ustaw konto jako główne do wpłat / wypłat", aby zmienić konto na główne konto bankowe.
Można również usunąć konto bankowe, klikając "Usuń".
Należy pamiętać, że nie można połączyć konta bankowego, jeśli jest ono przechowywane w instytucji finansowej, która korzysta z konta zbiorczego (omnibusowego) do przechowywania środków, takich jak Wise lub Revolut.