Można dokonać przelewu środków na konto DEGIRO bezpośrednio z zarejestrowanego konta bankowego poprzez standardowy przelew bankowy.
Przelewy mogą być wykonywane tylko z zarejestrowanego konta bankowego.
Szczegóły konta odbiorcy do przelewu środków można znaleźć po naciśnięciu przycisku Wpłata/Wypłata znajdujący się w prawym górnym rogu platformy inwestycyjnej. W aplikacji mobilnej ta sekcja jest dostępna w lewym górnym rogu menu pod przyciskiem Wpłata/wypłata. Dane konta bankowego widoczne w tej sekcji są indywidualnymi danymi klienta dla wpłat do DEGIRO. Prosimy mieć na uwadze, że mogą się one różnić od konta weryfikacyjnego DEGIRO.
Manualny przelew bankowy może pojawić się w ciągu 2-3 roboczych na koncie DEGIRO. DEGIRO nie zapewnia usługi szybkich przelewów.
Jest możliwe ustawienie stałego zlecenia przelewu do DEGIRO w banku klienta. DEGIRO nigdy nie pobiera środków z rachunku bankowego klienta bez działania ze strony klienta. Każdy przelew musi być wykonany przez klienta.