Answer
Wszystkie zlecenia mogą być wystawione poprzez platformę (Webtrader, aplikacje mobilne na Android bądź iOS). Okno zlecenia jest dostępne w wielu miejscach:
- można je znaleźć w sekcji ulubione. Jeżeli sekcja zawiera produkty, można otworzyć okno po naciśnięciu przycisku kup/sprzedaj obok nazwy instrumentu;
- jest ono dostępne po kliknięciu przycisku kup/sprzedaj w oknie danego produktu
- poprzez kliknięcie symbolu plus (górny prawy róg na platformie komputerowej i dolny lewy w aplikacji mobilnej) można wyszukać pożądany produkt i go wybrać.
- klikając na wybraną cenę na grafie/w tabeli; system automatycznie wybierze zlecenie limit, z tym limitem.
W momencie znajdowania się w oknie zlecenia, należy podjąć następujące kroki w celu jego poprawnego złożenia:
- Wybrać kierunek działania (sprzedaż/kupno);
- Wybrać rodzaj zlecenia i wypełnić dodatkowo wymagane pola, jeżeli są obowiązkowe dla danego rodzaju zlecenia;
- Wybrać pożądaną ilość;
- Wybrać ramę czasową zlecenia (dzienne/ciągłe).
Po dokonaniu wszystkich czynności należy nacisnąć przycisk wyślij zlecenie i nastąpi przekierowanie na okno potwierdzenia, gdzie będzie dostępne podsumowanie zlecenie. Po potwierdzeniu zlecenia ze strony klienta zlecenie zostanie wysłane.
Jeżeli nie może wysłać zlecenia poprzez platformę inwestycyjną, istnieje możliwość złożenia zlecenia poprzez e-mail. Wiąże się to z dodatkowymi kosztami, które można sprawdzić w naszej Tabeli Opłat.