Jeżeli w dowolnym momencie nie ma możliwości złożenia zlecenia za pośrednictwem platformy lub aplikacji, zawsze można złożyć Zlecenie mailowe lub, w ostateczności, Zlecenie telefoniczne.
Zarówno Zlecenia mailowe, jak i telefoniczne podlegają warunkom określonym w dokumencie Zlecenia i Polityka Realizacji Zleceń.
Warunki
- W przypadku braku informacji z obowiązkowej listy specyfikacji, nie możemy zrealizować zlecenia.
- Wolna Przestrzeń musi być wystarczający w momencie otrzymania Zlecenia,
- Produkt musi być otwarty dla handlu (detalicznego), a Zlecenie jest Zleceniem z Limitem Ceny lub Zleceniem Rynkowym.
- Maksymalny wolumen Zlecenia mailowego lub telefonicznego wynosi 100 000 EUR lub równowartość tej kwoty.
- Akceptujemy wyłącznie Zlecenia, które zostały wysłane z tego samego adresu e-mail, za pomocą którego użytkownik (klient) dokonał rejestracji.
- Złożenie Zlecenia mailowego wiąże się z dodatkową opłatą, którą można znaleźć w naszej Tabeli Opłat.
- Zlecenia mailowe są zawsze ograniczone do jednego dnia handlowego.
- Jeśli występuje konieczność złożenia Zlecenia mailowego z powodu problemu technicznego po naszej stronie, będzie można zażądać zwrotu dodatkowej opłaty.
Otrzymane Zlecenie mailowe zostanie zrealizowane na zasadzie best effort i w kolejności, w jakiej zostało otrzymane przez Biuro Zleceń, chyba że Biuro Zleceń skontaktuje się z Państwem, aby poinformować o tym inaczej. Oznacza to, że nie możemy zagwarantować konkretnego czasu realizacji zlecenia. Dlatego też cena pozycji w momencie realizacji może różnić się od ceny w momencie, gdy mailowe Zlecenie zostało otrzymane przez Biuro Zleceń.
Więcej informacji na temat zleceń i ich realizacji można znaleźć w naszym FAQ dotyczącym zleceń.
Jak złożyć Zlecenie mailowe
Aby złożyć Zamówienie drogą elektroniczną, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres zlecenia@degiro.pl zawierającej następujące obowiązkowe informacje:
- Nazwa użytkownika konta DEGIRO.
- Produkt (ISIN lub seria opcji)
- Kupno/Sprzedaż/Anulowanie/Wykonanie Opcji
- Liczba papierów wartościowych/ilość do obrotu
- Typ Zlecenia (zlecenie rynkowe lub limit)
- Cena, po której Zlecenie musi zostać wysłane na rynek (Limit)
- Zlecenie dzienne
- Rynek, na którym należy złożyć Zlecenie
Jak złożyć zlecenie telefoniczne
Zlecenie telefoniczne jest możliwe tylko wtedy, gdy nie można złożyć Zlecenia poprzez Platformę lub mailowo. Aby złożyć zlecenie telefoniczne, należy zadzwonić do naszego Biura Obsługi Klienta. Rozmowa zostanie następnie przekierowana do naszego działu zleceń. Przed przekazaniem należy przygotować się na pytania weryfikacyjne dotyczące konta.