Rozpoznawanie fałszywych stron

Bycie ofiarą ataku hakerskiego lub oszustwa online może przydarzyć się każdemu. Wielu z tych ataków można uniknąć, zachowując ostrożność i stosując środki bezpieczeństwa. Oto kilka wskazówek, które pomogą chronić dane i zachować bezpieczeństwo w Internecie.

01

Korzystanie z witryny DEGIRO

Przed wprowadzeniem jakichkolwiek danych osobowych należy zawsze sprawdzić adres URL strony internetowej DEGIRO.

W przypadku wszystkich naszych witryn internetowych, dla wszystkich domen krajowych, "DEGIRO" jest zawsze pisane w całości. Na przykład dla Polski jest to: https://www.degiro.pl.

Oprócz sprawdzenia samego adresu URL, warto sprawdzić, czy adres URL ma zamkniętą kłódkę widoczną na pasku wyszukiwania po lewej stronie adresu URL. Wszystkie oficjalne strony internetowe DEGIRO mają ważny certyfikat, a kłódka jest tego dowodem. Certyfikat można wyświetlić, klikając na kłódkę. Pojawi się menu, w którym można wybrać "Połączenie jest bezpieczne" i przejść do "Certyfikat jest ważny", aby wyświetlić szczegóły.

Witryny korzystające z domeny DEGIRO bez tej blokady są fałszywe i nie są pod naszą kontrolą, prosimy o niekorzystanie z nich.

02

Komunikacja e-mailowa z DEGIRO

Używamy różnych adresów e-mail, aby kontaktować się z klientami. Adres, którego używamy, zależy od rodzaju komunikacji, którą do Państwa wysyłamy. Jeśli otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail, należy zawsze sprawdzić, czy jest to oficjalny adres e-mail:

  • Ogólna komunikacja w ramach newslettera: no-reply@mail.degiro.com
  • Wiadomości e-mail od naszego Biura Obsługi Klienta: clients@degiro.pl
  • Chociaż pierwsza część adresu e-mail (przed @) może się różnić, oficjalne adresy e-mail DEGIRO zawsze kończą się na "@degiro.pl", "@account.degiro.com", "@mail.degiro.com" lub "@degiro.com".

03

Platforma inwestycyjna

Istnieją dwa sposoby logowania się do naszej platformy inwestycyjnej:

  • Bezpośrednio przez aplikację mobilną (Apple lub Android)
  • Bezpośrednio, klikając przycisk w prawym górnym rogu naszej oficjalnej strony internetowej.

04

Łącza do plików

W naszej komunikacji czasami zamieszczamy linki do plików. Zawierają one dodatkowe informacje ułatwiające znalezienie konkretnych informacji lub wyjaśnienie niektórych kwestii. Podobnie jak w przypadku naszych stron internetowych, linki do plików wykorzystują pełną pisownię "DEGIRO", po której następuje domena najwyższego poziomu dla Państwa kraju "degiro.pl" lub, w przypadku dokumentów międzynarodowych, "degiro.com".

Przykład: W niektórych naszych wiadomościach e-mail, jeśli klikną Państwo wyróżnione słowo "Regulamin", zostaną Państwo przekierowani do odpowiedniego pliku PDF z opisem "degiro.com/pdf/nazwa pliku pdf" lub "degiro.pl/pdf/nazwa pliku pdf" lub DEGIRO jako część adresu URL. Nigdy nie należy otwierać plików ani linków przed zweryfikowaniem adresu e-mail.

05

Nie prosimy o podanie hasła

Jeśli będziemy się z Państwem komunikować, nigdy nie poprosimy o podanie hasła. Wszelkie e-maile, wiadomości, połączenia telefoniczne, strony internetowe lub osoby proszące o podanie tych informacji można zignorować. Należy unikać klikania linków, odkładać słuchawkę i usuwać wiadomości e-mail, jeśli pojawi się prośba o podanie takich danych osobowych. Prosimy również o poinformowanie naszego Biura Obsługi Klienta, jeśli taka sytuacja ma miejsce. Ponadto, zgodnie z naszą Umową Kliencką, zabronione jest udostępnianie hasła osobom trzecim.

06

Sprawdzanie numeru IBAN podczas przesyłania pieniędzy

Czasami możemy poprosić o wyrównanie sytuacji na koncie w przypadku wystąpienia deficytu do uzupełnienia depozytu zabezpieczającego poprzez platformę lub e-mailem. Poprosimy o przesłanie pieniędzy na numer IBAN powiązany z kontem. Jeśli IBAN w wezwaniu nie jest taki sam jak IBAN wyświetlany na platformie lub aplikacji, prosimy o zignorowanie tego wezwania i poinformowanie o tym naszego Działu Obsługi Klienta.

07

Logowanie i porady finansowe: należy zachować ostrożność

Jako broker zajmujący się wyłącznie realizacją zleceń, nie udzielamy porad inwestycyjnych. Jeśli (rzekomy) pracownik DEGIRO skontaktuje się z Państwem przez telefon, e-mail lub w jakikolwiek inny sposób, aby udzielić porady lub poprosić o dane logowania, prosimy nie odpowiadać. Ponadto nigdy nie umieszczamy linków do strony logowania bezpośrednio. Zamiast tego możemy użyć oficjalnej strony głównej lub innej strony, na której można znaleźć przycisk " Logowanie " w prawym górnym rogu.

08

Dodatkowe zabezpieczenia rachunku inwestycyjnego DEGIRO

Aby dodać dodatkowy poziom bezpieczeństwa do swojego konta, istnieje możliwość włączenia uwierzytelniania dwuetapowego. Jest to dodatkowe ustawienie bezpieczeństwa, które można skonfigurować po zalogowaniu. Konfiguracja 2FA zajmuje mniej niż pięć minut, wyjaśniamy jak to zrobić w naszym FAQ. Oto kilka innych sposobów ochrony konta:

  • Nigdy nie należy udostępniać swojego hasła.
  • Zaleca się zmianę hasła co trzy miesiące.
  • Zaleca się używanie hasła składającego się z co najmniej 12 znaków, zawierającego jedną wielką literę, jeden symbol (np. !@*^&) i jedną cyfrę.
  • Starajcie się Państwo nie przechowywać hasła na telefonie, komputerze lub w fizycznym notatniku, zamiast tego używajcie menedżera haseł.
  • Starajcie się Państwo nie używać funkcji "zapisz hasło" na telefonie lub komputerze. Pomimo wygody, stanowi ona zagrożenie dla bezpieczeństwa.
  • Zawsze należy blokować urządzenie.
  • Wylogowywanie się z konta po odejściu od komputera.
  • Należy zachować ostrożność w przypadku niezabezpieczonych połączeń internetowych, takich jak publiczne sieci Wi-Fi.
  • Częste skanowanie komputera lub telefonu w poszukiwaniu wirusów.
  • Korzystać z VPN (wirtualnej sieci prywatnej) w celu ustanowienia bezpiecznego połączenia sieciowego podczas korzystania z sieci publicznych.
  • Należy upewnić się, że urządzenia używane do logowania się do naszej platformy transakcyjnej są również bezpieczne.
  • Należy używać różnych haseł dla wszystkich swoich kont (nie tylko kont DEGIRO).
  • Należy pamiętać o różnych strefach czasowych i godzinach otwarcia niektórych giełd podczas handlu.
  • W przypadku problemów technicznych możliwe jest złożenie zlecenia przez e-mail lub telefon, zobaczcie Państwo FAQ na temat tego, jak to działa.
  • Nie należy przekazywać wiadomości e-mail od DEGIRO innym osobom. Wiadomości e-mail mogą zawierać poufne informacje o koncie.
  • Zamiast podłączać telefon do publicznego portu USB do ładowania, należy użyć na przykład gniazdka sieciowego, przenośnego banku energii lub urządzenia blokującego dane.
  • Należy zawsze aktualizować aplikację DEGIRO do najnowszej wersji.

Kontakt

If Jeśli uważają Państwo, że padli ofiarą phishingu, oszustwa lub próby oszustwa, prosimy o powiadomienie policji lub odpowiednich władz i poinformowanie nas o tym pod adresem: accountsecurity@degiro.com.

Jeśli użytkownik podejrzewa, że jego konto zostało naruszone, a osoba trzecia uzyskała nieautoryzowany dostęp do jego konta, może poprosić nas o tymczasowe zablokowanie konta. Więcej informacji można znaleźć w naszej Umowie Klienckiej.

Dziękujemy za zgłoszenie. Jeśli padli Państwo ofiarą cyberprzestępstwa, prosimy o kontakt z policją lub lokalnymi władzami, zwłaszcza w przypadku wystąpienia szkód lub możliwości ich wystąpienia w przyszłości.

Jeśli zgłoszą nam Państwo również spam, phishing, oszustwa lub inne rodzaje ataków online, pomogą nam Państwo w ulepszeniu naszych środków bezpieczeństwa dla Państwa i innych inwestorów.

Państwa podróż inwestycyjna zaczyna się tutaj

Otwarcie konta za darmo dołączą Państwo do ponad 2,5 miliony inwestorów korzystających z naszej przyjaznej użytkownikowi platformy.

Uwaga:
Inwestowanie wiąże się z ryzykiem. Mogą Państwo stracić (część) zainwestowany kapitał. Sugerujemy inwestować tylko w instrumenty finansowe, które odpowiadają Państwa wiedzy i dośwaidczeniu. Nie jest to rada inwestycyjna.

Inwestowanie wiąże się z ryzykiem.

icon_close

Chcemy wzmocnić pozycję ludzi, aby stali się najlepszymi inwestorami, jakimi mogą być. Oferując wszechświat możliwości i wyborów na naszej przyjaznej dla użytkownika platformie, usuwamy bariery, aby inwestowanie było dostępne dla każdego: początkujących lub doświadczonych inwestorów. Otrzymują Państwo dostęp do szerokiej gamy produktów na ponad 50 światowych giełdach, aby mieć swobodę inwestowania, wedle uznania. W naszym świecie otrzymują Państwo również świetny stosunek jakości do ceny. W żadnym stopniu nie rezygnując z jakości, bezpieczeństwa i zakresu naszych usług inwestycyjnych, oferujemy niewiarygodnie niskie opłaty. Priorytetowe traktowanie Państwa potrzeb pomogło nam stać się wiodącym europejskim brokerem online. Dowodem na nasz sukces jest ponad 2,5 miliony klientów i ponad 100 międzynarodowych nagród.

flatexDEGIRO Bank Dutch Branch, zagraniczny oddział flatexDEGIRO Bank AG | Amstelplein 1, 1096HA Amsterdam | tel: +31 20 2613072) | e-mail: klienci@degiro.pl | flatexDEGIRO Bank Oddział w Holandii jest zarejestrowany w Holenderskiej Izbie Handlowej pod numerem 82510245. | flatexDEGIRO Bank Dutch Branch, działający pod nazwą DEGIRO, jest holenderskim oddziałem flatexDEGIRO Bank AG. flatexDEGIRO Bank AG jest nadzorowany głównie przez niemiecki organ nadzoru finansowego (BaFin). W Holandii flatexDEGIRO Bank Dutch Branch jest zarejestrowany w DNB i nadzorowany przez AFM i DNB. | flatexDEGIRO Bank AG jest licencjonowanym niemieckim bankiem nadzorowanym przez niemiecki organ nadzoru finansowego i zarejestrowanym w Niemieckiej Izbie Handlowej pod numerem HRB 105687.

Logo

Warunki oferty opłat transakcyjnych w wysokości do 100 EUR

Jeśli aktywujecie Państwo swój rachunek inwestycyjny DEGIRO przed 1 czerwca 2024 r., DEGIRO zwróci Państwu opłaty transakcyjne do wysokości 100 EUR. Do tej oferty mają zastosowanie następujące warunki:

  • Oferta jest ważna do 31 maja 2024 roku włącznie.
  • W okresie obowiązywania oferty nowi klienci, którzy aktywowali konto, otrzymają zwrot opłat transakcyjnych w wysokości do 100 EUR.
  • Zwrotowi podlegają pierwsze koszty transakcyjne i zewnętrzne opłaty manipulacyjne do kwoty 100 EUR w okresie do 30 czerwca 2024 roku.
  • Koszty związane z obsługą waluty (AutoFX oraz manualna wymiana) nie podlegają zwrotowi w ramach tej promocji.
  • Zwrot poniesionych kosztów transakcyjnych i zewnętrznych opłat manipulacyjnych (maksymalnie do 100 EUR) zostanie dokonany na Państwa rachunku DEGIRO na początku lipca 2024.
  • Oferta ta jest ważna tylko dla nowych klientów posiadających polskie konto DEGIRO.
  • Opłaty transakcyjne i koszty manipulacyjne są przeliczane i zwracane w EUR, nawet jeśli są naliczane w PLN. Kwota, która zostanie zwrócona w EUR, jest obliczana na podstawie kursu wymiany walut obowiązującego w dniu zwrotu.
  • Aby móc skorzystać z tej oferty, nowy klient powinien dokonać pierwszego depozytu w celu zatwierdzenia konta (minimalny depozyt wynosi 0,01 EUR) i aktywować swoje konto DEGIRO.
  • Nowi klienci, którzy rozpoczęli rejestrację przed okresem obowiązywania oferty, ale aktywują swoje konto DEGIRO w okresie obowiązywania oferty, również kwalifikują się do skorzystania z tej oferty.
  • Jeśli istniejące konto jest już powiązane z adresem nowego klienta, uczestnictwo jest wykluczone.
  • Każdy nowy klient może ubiegać się o kredyt transakcyjny w wysokości 100 EUR tylko raz.
  • Niniejsza promocja podlega prawu holenderskiemu.

Akceptacja warunków oferty

Biorąc udział w ofercie, klient automatycznie akceptuje warunki i zasady oferty. DEGIRO może przedwcześnie zakończyć kampanię lub zmienić jej warunki. DEGIRO poinformuje o wszelkich zmianach za pośrednictwem strony internetowej.

Uczestnictwo

Udział w ofercie jest otwarty dla wszystkich klientów, którzy aktywowali konto w DEGIRO w dniu lub przed 31 maja 2024.

icon_close